STEL HIER
UW VRAAG
Dataclient is een workflow identity management oplossing van Nsecure en stelt organisaties in staat om hun toegangsprocessen te digitaliseren. Hierdoor ontstaat een snelle uitwisseling van informatie tussen aannemers, leveranciers, bezoekers en toezichthouders over de voorwaarden voor het verkrijgen van toegang tot een gebouw of terrein. Via een digitaal dossier worden allerlei specifieke gegevens van een persoon in digitale vorm bewaard en beschikbaar op de momenten dat dit van toepassing is.
Dataclient wordt als service vanuit een ISO27001 gecertificeerd datacenter aangeboden. Dit betekent geen aanschaf en het beheer van eigen software en onderliggende infrastructuur. Dataclient bewijst haar waarde al een aantal jaar binnen grote organisaties in Nederland en buitenland. De service is ontworpen om bij elke soort locatie te zorgen voor optimalisatie van de thema’s:
De voor gedefinieerde workflow omtrent het toegang verlenen aan personen tot gebouwen en terreinen via een gebruiksvriendelijke portal. Op basis van het soort bezoek, kan specifieke informatie worden toegevoegd (VCA of VOG).
Binnen een bedrijfsdossier of persoonlijk digitaal dossier worden alle documenten en certificaten centraal opgeslagen, verloopdata bewaakt en automatisch notificaties verzonden naar aanvragers voor het opnieuw uploaden van documenten en certificaten
Dataclient biedt de mogelijkheid om instructiefilm(s) en het afleggen van examen(s) als onderdeel van de workflow online te bekijken. Het online volgen van de instructiefilm(s) en examen(s) (in verschillende talen mogelijk) zorgt voor een snelle en veilige toegang tot bedrijfslocaties.
Voor organisaties die veilig werken hoog in het vaandel hebben staan, is er de mogelijkheid om een digitaal dossier van personen uit te breiden met het vastleggen van certificaten. Aan de hand van een kwalificatie matrix wordt vastgelegd welke functie, welke kwalificaties en welk type competenties nodig zijn.
Moderne dashboards en rapportages geven in één oogopslag inzicht in de voortgang en knelpunten binnen de workflow, bezettingsgraden, bedrijfshulpverlenging en de geldigheid van documenten en certificaten.
Automatisering van het proces; aanvraag, productie, codering, personalisatie, verzending en activering van smartcards.
Vooraf aanmelden van bezoekers. Na aanmelding ontvangt de bezoeker een e-mail met daarin een unieke link met een routebeschrijving, informatie over parkeren, OV en waar kennis genomen kan worden van bijvoorbeeld een aantal veiligheidsregels. Koppelingen met Outlook en Google Calender behoren ook tot de mogelijkheden.